CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

me + him

me + him
lovely moment





Followers

Cheritera Chinta Antara Kita Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 26, 2013

Penatnyerr , penat menung jaa . Bru 2 hari start sem baru . Teramat boring sampai taktau nak buat apa . But masuk 2nd day ni dh ada homework dh . Tutorial chemist dgn lab report chemist . Ohmyy , lab report dh la kena buat dua graph . Sadis btoi laa :( nampak nya aku akan kembali aktif lahh lps ni . Aktif berhomework --' blog nii not sure lah sampai bila boleh di update mcm ni , slagi tak bnyk assgment slagi tu laa boleh diupdate kot . Tm wifi plak x dpt , x leh nk berfb , insta , and so on so berblog jelahh dgn service kmph student nihh . Grrrr . Disebablam semalam aku pengsan awai iaitu sejurus selepas azan isyak , maka harini aku nk tangguh semua keja buat mlm ni so that aku tak tidoq awai sgt . Kui2 . Tdoq awai pun buat aku berjaga tghmlm buat apa kann , then dlm kls ngntuk mcm apa g . Hehehe . Mummy nk mai bulan 12 nii , tak sabaq ceqq . Rindunyaa kt adk2 tuu . Klau buleh tgk anak2 tam mesti lg syiokk .

0 comments: