CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

me + him

me + him
lovely moment





Followers

Cheritera Chinta Antara Kita Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, November 16, 2013

Hanis afifah dulu seorang yg sgt kuat . Especially , masa dgn mirul . Masa dgn mirul dulu kalau aku marah aku luah je , aku maki je . Takat ckp aku hang dgn mirul tu mcm normal ja pada aku . Lps break dgn mirul mad slalu ada happy kan aku , luangkan masa dgn aku . Care psl aku . Kdg2 ayat2 yg mad kata buat hati aku tersentuh trutama bila ayat sweet2 yg dia guna dlu . Lps kpl dgn dia dia dh kurg sweet dh . Makin lama makin kurg . Bila aku sedih dgn dia syarlyn lah tmpt aku luahkan perasaan . So takde istilah sedih even aku gaduh dgn mad . Dgn syarlyn life slalu happy , kwn2 slalu ada dgn aku . Happy kn life aku . Dulu kalau sedih , merajuk selalu dipujuk . Tp skrg dh takde smua tuu . Aku jaa kna pujuk diri aku sendiri . Dh takde sapa faham aku . Aku dh terbiasa dimanja , bila kena hidup mcm ni rasa janggal sgt . Dulu ada adk acap yg slalu pujuk aku bila aku sedih dgn kwn2 . Syarlyn pun ada . Tp sekarang aku hidup sendiri . Hati aku terluka , aku kena ubatkan sendiri . Aku kena belajar hadapi semua nii . Sampai bila aku nk harapkan org . Cuma kdg2 aku ri dukan kehidupan yg dulu . Aku ni pompuan normal kaa . Perasaan mudah tersentuh , hati mudah terguris , tambah pulak dgn kdaan aku yg tgh period ni . Tp aku dh janji yg aku takkan paksa dia lg , so aku kena laa pgg jnji aku . Even apa pun yg jd aku takkan mungkir janji aku . Aku takkan paksa dia . Aku akan berusaha kuatkan hati aku jd kental mcm dulu . tp mcm mna . Dgn mad aku jd lemah sgt , aku tak kuat mcm dlu . Aku tak mampu melawan dia . Aku tak sampai hati nk melawan dia . Aku taknak tgk dia terluka . Setiap perbuatan aku yg buat dia terluka mesti aku rasa bersalah , kdg2 smpai aku rasa kenapa lah aku wujud dlm hidup dia kalau setakat nak buat dia sedih . Sejak kebelakangan ni aku rasa prangai aku agak melampau , aku mcm nk dia sentiasa ada dgn aku . 24jam masa dia cuma utk aku . Jahatnya aku ni . Tak fikir lgsung yg dia pun prlukan masa utk diri dia sndri . sb tu lahh aku janji dgn dia yg aku takkan paksa dia lagi . Tp aku tak nafikan aku agak terluka dgn janji tu . Aku tak boleh nk tipu diri aku , aku nk dia sentiasa bersama aku . Tp sayang , terlajak perahu boleh diundur , terlajak janji tak boleh mungkir . Ya Allah , kuatkan lah aku .

0 comments: