CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

me + him

me + him
lovely moment

Followers

Cheritera Chinta Antara Kita Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saia

saia

Tuesday, September 25, 2012

bisikan rindu :'(

kadang rasa kita dekat , kadang rasa kita jauh sangat
kenapa kita mcm ni syg ?
apa dah jadi dengan kita ni ?
hati ni terlalu rindukan sayang yang dulu :(
hati ni selalu nangis sendiri rindukan sayang :'(
tiap mlm air mata mengalir ,
tapi sayang tak tawu semua ni .
mungkin sayang takkan paham .
tapi sayang , sememangnya hati ni mcm ni
bila rindu , sedih mata akan mengalirkan airmata .
tapi kadang suatu saat hati terlalu sedih hingga tak dapat digambarkan dengan airmata
hanya mampu meraung dalam hati .
sayang takkan mngerti semua ni .
ya Allah ya Rabb , kuatkanlah hati ku . 
cekalkan hati ku seperti dulu agar aku dapat hadapi semua ini

hati ni makin lemah

ya Allah , kenapa aku dah tak sekuat dulu .
kenapa senang sangat air mata ni nak keluar ?
kalau laa dia tawu apa aku rasa .
kalau laa dia paham semuani .
mesti dia takkan buat aku mcm ni .
kenapa aku ?
aku terlalu rindukan dia .
aku rindukan dia yang dulu ,
dia yang ambil berat pasal aku , 
bila tak msg rindu aku ,
dia yang ceriakan hidup aku ,
dia yang selalu disisi aku ,
dia yang teman aku masa sakit .
ya Allah , hati ni terlalu rindukan masa tuu .
andai ku bisa undurkan waktu .
akan ku hentikan waktu disitu agar kita dapat terus bahagia bersama .
duhai hati , kuatlah semula .
jangan biar aku merana sendiri .
tabahlah duhai hati .
insyaAllah satu hari dia akan kembali seperti selalu .
setiap pengorbanan yang dilakukan ku harap membawa seribu satu makna .
la tahzan duhai hati , 
masih ramai orang yang sayang akan diri ini 

Sunday, September 9, 2012

andai kau mengerti

sayang 
andai kau mengerti perasaan ini

hmm, rasa tak dihargai . perasaan tuu mmg wt org tseksa .
aku rasa cm btepuk sblah tgn je
kenapa bila dia ada masalah aku yang kena ?
kenapa aku ?
dia tak syg aku ke ?
dia taktw ke aku syg dy .
smlm aku tak g tsyn , aku msg dy msa kt tsyn .
tp dy bls cm nk x nk je .
sedih aku .
msa tsyn dgn aku dy tak brenti msg .
msg owg len plakk tu .
bla tyme aku msg tak mw msg plakk .
sedih sngt .
kenapa dia wt aku cm ni ?
aku ingt nk tny dy tp aku tanak wt dy tluka .
slama ni aku tak pena ckp kt sapa2 psl nih tp kali ni aku tak thn .
kne luahkn gkk lw x leh gila aku .
dy kn , bila msg adk angkt dy slalu ceria je .
pnjg2 plak tuu .
tp bila dgn aku asyk bls spth2 je .
aku tny dy kta taktw nk msg apa .
ya allah , cdey cngt rsa .
aku slalu usaha bg km ada bnd nk msg
tp mcm tak berbaloi je usaha aku tuu .
aku ada bc personaliti based on zodiak dy
tp lam tuu dy kta mms personaliti dy cm tuu .
bila dgn kwn2 happy tp bila dgn psangan dy lbih byk diam .
mcm mna aku nk wt lw cm ni .
cmne hbungan nih nk thn lw cuma aku je y brusaha .
aku nih dh la jnis mnj , slalunyaa org y lyn aku .
tp kali ni aku y kne bnyk mainkn pranan .
 aku tak sampai hati nk ckp kt dy .
aku takot dy tluka , lg pun aku tanak tension kn dy dlm musim peksa nii .
hmm
tp takan aku nk dia je phm aku kan ?
takpe lah , demi hbungan kami aku sanggup trus tseksa cm ni .
aku snggup aslkn hbungan km slmat






*ya allah tabahkan lah hatiku . berikanlah aku kekuatan ya allah

sudah ku jangka

as i said before , raya taon nih mmg sngt sadis .
almost everyday aku nanges .
since cuti raya ni aku dgn dy jaoh cngt .
tak tao knp tp aku asa km jaoh cngt .
dh la start je bln puasa dy slalu moody dgn aku .
kdg2 aku smpai taktw apa slh aku smpai dy mara sngt .
aku syg dy tp napa dy wt aku cm nii ?
dy taktaw ke lyanan dy cm ni wt aku terseksa .
bulan puasa ni je dh bnyk kali dy kata kt aku lw aku
boring ngn dy p la cari org len .
sngnyaa dy ckp cm tuu .
 dy taktw ke aku syg dy .
dy engt sng2 je ke aku nk lupa kn dy n cr owg len .
aku cba wt mcm2 ntok bhagiakn hdup dy
kalau lahh dy tawu apa aku rasa .
kalau lah dia rasa mcm aku msti dy phm prsaan aku skunk nihh