CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

me + him

me + him
lovely moment

Followers

Cheritera Chinta Antara Kita Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saia

saia

Sunday, December 23, 2012

hurmm

kdg dia ok ngn aku . kdg tak oke

ntahlaa . kdg smpai aku tkut ngn dy .

dy psn klau dy dh x bg pluang kt aku sb mbe2 jgn slhkn dy . pndai2 aku la nk wt .

dgr tuu cuak ahh . knpius tros . aku ada wt slh ka ? wsau aku . dy dh laa jrg gtw aku . dy nk aku tw sndri smua . hummm wsau laa cmni. . hrp sngt dpt jumpa dy . rindu dh thp maksimum ni

Sunday, November 18, 2012

oldschool


Sunday, November 11, 2012

Aku yang terluka :'(

hati perempuan mana tak terluka bila cinta hati dia nak berkenalandengan perempuan lain
tapi apa kan daya aku berkuasa nak halang


aku ada jumpak perempuan tuu
aku mintak dia paham keadaan aku
aku mintak dia jangan kacau hubungan kami lagi
then dengan jujur aku cakap kat sayang aku
ingatkan dia paham yang aku tak rela berkongsi kasih 
tapi sudahnya aku kene marahh
ya allah aku tak sangka nak kene mara mcm tu 
dia kata dia tak suka hidup dia dikongkong
5 kali dia ulang
then aku pun kata oke oke takpa aku bagi dia kawan dengan mana perempuan pun
masa aku luah tuu dalam hati cuma allah je yang tau
hancur berkecai hati ni
hancur hati aku terpaksa rela 
terpaksa rela seorang lelaki yang aku harap jadi imam aku ada perempuan lain
ya allah sakit tuu tak terperi 
lebih saket dari sebelum ni sebab kena berkongsi kasih

ya allah andai dia mengerti tentang rasa hatiku ini

then saja stalk wall fb dia sjak skian lma tak stalk
bukak2 je tgk ex dy si miz hara tuu tag gamba dy 
aku tag gamba dy buang tag tuu 
dya still cntact dgn ex ex dy 
sedangkan aku tak pun
dia tak tau ka aku semua ni untuk dia
aku nak dia tau yang cuma dia dalam hidup aku
and aku nak dia buat benda yang sama untuk aku

maybe dia bukan jenis macam tuu
dah dekat setaon kapel tapi kadang2 aku rasa mcm tak kenal dia
dia yang aku kenal dulu laen
tak pena buat aku rasa mcm sekarang
salah aku ke semua ni jadi 
aku akan cuba hilangkan jeles aku tuu
tapi aku takot bila aku hilang kan jeles tuu
pelan pelan rasa sayang tuu hilang sendiri
mcm org kata 
jeles tuu tanda sayang
takdak jeles takdak laa sayang

ya allah kuatkan aku 
aku mohon tolong kurangkan rasa cemburu dihatiku tanpa mengurangkan sikit pun rasa sayang ini
insyaallah aku akan pertahankan cinta kami selagi mampu
aku akan cuba untuk sentiasa ada dengan dia supaya dia tak pergi jauh dari aku
aku tak mampu hidup tanpa dia
aku harap dia mengerti
insyaallah setiap hari aku akan terus lakukan terbaek untuk dia
aku akan terus bahagiakan dia 

andai bukan jodoh kita 
izinkan aku bawa semua kenangan kita bersama sayang
kenangan yang terlalu bermakna buat diri ini


salam sayang : cinta hatimu





Friday, October 26, 2012

rasa bersalahh

adoiii , rasa bslah ngt kt husaini .
rasa cm aku dh lbey kt acap je
neyy y aku serba slh nk tima adek acp neyy
aku tkot aku tak leyy fair antra dy n husaini
 tp aku mang still syg adk acp .
cuma dh tak cm dlu lps dy mx break taon lps
hmmm sangat kebingungan
mang la husaini tak pena kta apa
tp aku rsa bslah
adek acp plakk mang ajen cr aku , tak cm husaini
husaini dy kdg2 je cntct aku ,, cm adek acp lakk dy dh bia cntct aku
adek acp mang jnis mnj ngn aku
smua bnd nk crita nk kgsi ngn aku
tak cm husaini
ya allah cian at husaini sb aku abaikn dy kblkngan nii

ayang sayang abang

Ya Allah , smoga kasih kami bertaut sentiasa .

dan kekal hingga akhir hayat

sampai hari ni ,, aku rasa kasih aku untuk dia makin dlm .

mcm2 dh ktowg lalui sma2 .

tiap hari yang aku lalui dengan dia sngt bermakna .

memang aku sendiri dpt rasa yang makin hari aku makin syg dia

makin hari aku makin takot kehilangan dia

aku harap sngt dy phm apa y aku rasaa .

tiap hari aku doa spya hbungan kami terus berkekalan

aku tak dpt byg cmne hdup aku tnpa dy skrang ni





Tuesday, October 23, 2012

kasih sayang rindu cinta

 btl ckp org 
 dlm hbungn ni mang bnyk dugaan 
 mang kne bnyk sbar 
 tak boleyy glojoh2 
 tak boley tburu2 
 kne btolak ansur 
 aku hrp aku ada semua tuu 
 aku hrp aku akn trus kuat hdapi sgla dugaan 




 aku nk sngt blaja kwl prasaan cmburu aku , prasaan sedihh , taching  
 aku nk jd kuat untuk dia 
 aku nk sntiasa kuat n ada dsisi dia slalu  



semoga kasih kami berpanjangan , rasa di hati berkekalan dan hubungan kami penuh dgn mawaddah 

sesungguhnyaa , segala kasih , sayang , rindu dan cinta ku aku serahkan kepadanya 

dengan harapan dia mengerti hati aku dan dia juga rasa seperti yang ku rasa

Monday, October 22, 2012

rindu sangat

hari hari menitik air mata
cuma sebab rindukan dia
rindu sngt
rindu gelak tawa dia
rindu senyum dia
rindu lawak dia
haiiii hati ,, bwk2 bsbr ye .
hrp dia phm prasaan ni :(
ya allah
kuatkan hati ni

feel worthless :(

kdg2 rsa sunyi 
kdg2 rasa worthless

 dulu kalau saket dia amek berat 
dulu kalau sedih dia slalu ada

tp skarang dh lain

skrang dh tak rpt cm dlu
dh jrg msg 
dy slalu moody

tah laa 
sometime feel worthless sngt

td kt skola ikhwan ckp dy ade msg time mgrib smlm 
dy msg dgn sape ??
msa tu aku tak msg dy pun 
infact dy tak eply pun msg msg aku
dy msg sapa ???

aku syg dia
aku hrp sngt hbungn ni kekal
ya allah , kuatkan hatiku 
tabahkan hatiku
sabar hanis sabar

insyaallah peluang still ada
come on 
mak dh kasi restu
tak slh kalau thn lg kn 
saba kayy

rindu sngt
kebahagiaan dulu
tp tuu smua dh blalu
skrg cuma boleh berdoa n trus berdoa hbungan ni kekal

Sunday, October 21, 2012

dugaan tuhan

ya allah , dugaan apa lagi ni
kenapa dy mara aku lg
apa salah aku kali ni 
tadi siang kt skola oke je 
ceria je dy melawakk dgn aku
tapi bila mlm ni dy dh tak ceria 
bila aku kata rindu pun dy wt taktw kt aku
np smua ni jd lps aku dh gtw mak aku psl km 
ya allah , tabahkan hati ku mghadapi dugaan ni ya allahh



abang , maafkan saya kalau saya ada lukakan hati abang . saya takde niat nak luka kan hati abang . saya nak abang tawu saya sayangkan abang . kalau boleh saya tanak kehilangan abang . maafkan segala kesalahan saya ea abang . ampunkan saya . saya tanak hubungan kita tegang mcm ni please

Saturday, October 20, 2012

dia mara aku :(

dia mara aku sebab aku hilang duit lgi
dia kata aku cuai
tapi bukan aku sengaja 
aku ngaku laa mmg slh aku tp
msa tu aku nga cdey + susa aty
phm2 laa
tayahh la mara sngt 
support laa aku sma 
ingt kn nk ngadu at org tsyg 
tgk2 kne mara
alih2 ngadu kt mak sndri smbil nges2 
then mak tny npew nges
'emm cdey duit ilang'
pdhal cdey kne mara
emm
sedih sngt
dh laaa sedih ilang duit 
dia mara pulakk 
lagi sedihh
sampai mlm dy tak eply msg
dh brapa kali dh air mata neyy mleleh
dy tak phm ke
aku neyy tak leyy kne mara
cpt sentap 
kejap je dh nges
ya allahh ,, tabah hanis ye

Monday, October 15, 2012

Best birthdayyy everrrr !!!!!!

yesterday birthday akuuu 
kuaq ngn yg tsyg 
best ngt 
ktowg tgk wyg smlm 
ctew TAKEN 2



ohmyyy ilovemyman
best sgt , dy sudi laa ikt aku p mrata
mlwak sma2 . ya Allah happy sngt . 
Alhamdulillahh thing goes well




my dear hubby,, if u read thiss i really want u to know that i appreciate yr effort damn much .
u did make me happy . u make me feel that im the luckiest girl in the world .
thank you so much . iloveyoubieyy <3 font="font">

Tuesday, October 9, 2012

happiness

kalau dulu aku slalu ctew sdey2 kn
tp skunk alhamdulillah aku semakin bhagia 
dy mkin bg perhatian kt aku blek
terasa dri ni disayangi
alhamdulillah
tp tak sma cm dlu laa
lw dlu dri ni slalu di mnjakn
slalu dibelai n so on
skurang2nya dy cit pnggang tp skunk sume tuu aku je wt kt dy
humm cdeyy tuu mmg ar cdey tp
dy dh nklyn aku cm dlu blek pun dh ckup bsyukur


Monday, October 8, 2012

Trial

actually trial dh abeh lma dh kn just ta on9 je
so takde la any story bout trial
now da boley check result trial at SAPS

last friday i blek dlm 7 o'clock tuu .
smpai ruma tros terpa kt lappy search SAPS
takkan search jea kans ?
sure la check result .
tgk2 tuu tekezut laa coz bnyk pningktan drpd sblm nii 
trus g pggl my dad sruh tgk gakk.
dia pun kta congrats . 
alhamdulillah sngt .
all my usaha berhasil
so here is my result 
my SAPS result . 

lepas check reslut sndri sure la tgk result bf terchinta kn .
tp no doubt laa .
dy terer bnyk dr i .
kalau compare result ktowg mmg bnyk beza laa
ni result dy


ngee bnyk kn beza . 
my dear . u pandai u tw takk . 
u kne aja i kasi pandai jugakk ea


ILOVEYOUDAMNMUCH

Tuesday, September 25, 2012

bisikan rindu :'(

kadang rasa kita dekat , kadang rasa kita jauh sangat
kenapa kita mcm ni syg ?
apa dah jadi dengan kita ni ?
hati ni terlalu rindukan sayang yang dulu :(
hati ni selalu nangis sendiri rindukan sayang :'(
tiap mlm air mata mengalir ,
tapi sayang tak tawu semua ni .
mungkin sayang takkan paham .
tapi sayang , sememangnya hati ni mcm ni
bila rindu , sedih mata akan mengalirkan airmata .
tapi kadang suatu saat hati terlalu sedih hingga tak dapat digambarkan dengan airmata
hanya mampu meraung dalam hati .
sayang takkan mngerti semua ni .
ya Allah ya Rabb , kuatkanlah hati ku . 
cekalkan hati ku seperti dulu agar aku dapat hadapi semua ini

hati ni makin lemah

ya Allah , kenapa aku dah tak sekuat dulu .
kenapa senang sangat air mata ni nak keluar ?
kalau laa dia tawu apa aku rasa .
kalau laa dia paham semuani .
mesti dia takkan buat aku mcm ni .
kenapa aku ?
aku terlalu rindukan dia .
aku rindukan dia yang dulu ,
dia yang ambil berat pasal aku , 
bila tak msg rindu aku ,
dia yang ceriakan hidup aku ,
dia yang selalu disisi aku ,
dia yang teman aku masa sakit .
ya Allah , hati ni terlalu rindukan masa tuu .
andai ku bisa undurkan waktu .
akan ku hentikan waktu disitu agar kita dapat terus bahagia bersama .
duhai hati , kuatlah semula .
jangan biar aku merana sendiri .
tabahlah duhai hati .
insyaAllah satu hari dia akan kembali seperti selalu .
setiap pengorbanan yang dilakukan ku harap membawa seribu satu makna .
la tahzan duhai hati , 
masih ramai orang yang sayang akan diri ini 

Sunday, September 9, 2012

andai kau mengerti

sayang 
andai kau mengerti perasaan ini

hmm, rasa tak dihargai . perasaan tuu mmg wt org tseksa .
aku rasa cm btepuk sblah tgn je
kenapa bila dia ada masalah aku yang kena ?
kenapa aku ?
dia tak syg aku ke ?
dia taktw ke aku syg dy .
smlm aku tak g tsyn , aku msg dy msa kt tsyn .
tp dy bls cm nk x nk je .
sedih aku .
msa tsyn dgn aku dy tak brenti msg .
msg owg len plakk tu .
bla tyme aku msg tak mw msg plakk .
sedih sngt .
kenapa dia wt aku cm ni ?
aku ingt nk tny dy tp aku tanak wt dy tluka .
slama ni aku tak pena ckp kt sapa2 psl nih tp kali ni aku tak thn .
kne luahkn gkk lw x leh gila aku .
dy kn , bila msg adk angkt dy slalu ceria je .
pnjg2 plak tuu .
tp bila dgn aku asyk bls spth2 je .
aku tny dy kta taktw nk msg apa .
ya allah , cdey cngt rsa .
aku slalu usaha bg km ada bnd nk msg
tp mcm tak berbaloi je usaha aku tuu .
aku ada bc personaliti based on zodiak dy
tp lam tuu dy kta mms personaliti dy cm tuu .
bila dgn kwn2 happy tp bila dgn psangan dy lbih byk diam .
mcm mna aku nk wt lw cm ni .
cmne hbungan nih nk thn lw cuma aku je y brusaha .
aku nih dh la jnis mnj , slalunyaa org y lyn aku .
tp kali ni aku y kne bnyk mainkn pranan .
 aku tak sampai hati nk ckp kt dy .
aku takot dy tluka , lg pun aku tanak tension kn dy dlm musim peksa nii .
hmm
tp takan aku nk dia je phm aku kan ?
takpe lah , demi hbungan kami aku sanggup trus tseksa cm ni .
aku snggup aslkn hbungan km slmat






*ya allah tabahkan lah hatiku . berikanlah aku kekuatan ya allah

sudah ku jangka

as i said before , raya taon nih mmg sngt sadis .
almost everyday aku nanges .
since cuti raya ni aku dgn dy jaoh cngt .
tak tao knp tp aku asa km jaoh cngt .
dh la start je bln puasa dy slalu moody dgn aku .
kdg2 aku smpai taktw apa slh aku smpai dy mara sngt .
aku syg dy tp napa dy wt aku cm nii ?
dy taktaw ke lyanan dy cm ni wt aku terseksa .
bulan puasa ni je dh bnyk kali dy kata kt aku lw aku
boring ngn dy p la cari org len .
sngnyaa dy ckp cm tuu .
 dy taktw ke aku syg dy .
dy engt sng2 je ke aku nk lupa kn dy n cr owg len .
aku cba wt mcm2 ntok bhagiakn hdup dy
kalau lahh dy tawu apa aku rasa .
kalau lah dia rasa mcm aku msti dy phm prsaan aku skunk nihh

Thursday, August 16, 2012

raya :) raya :(

Ucapan raya aku taon nii

selamat hari raya aku ucapkan kat korang semuaa .
raya taon nih mcm best tp mcm tak best pun ada. humm :(

yang bestnya raya taon nih balek pahang. 
sana famly rmai so mst meriah .
 buleh ronda2 rata2 .
dpt bnyk duit rya .
blek lma plak tuu . hatdoii bestnyaa

yang tak bestnyaa .
lps raya dh nk trial SPM . 
so taon nih pnya raya takleh laa nk ober excited sngt .
lg 1 sedih sb kne tggl cik abg kt sini sorg2 . shiann dya
dhlaa taon nih 1st raya dgn dy . 
sedih sngt nk tggl dy . nk tggl lma plak tuu . hatdoii .
kt pahang dh laa pyh dpt line . mst rindu kt dy . hummm :'(
aku dh laa takleh tak tgk muka dy . jd rindu cena tah . 
kang tak pasai pasai hr qiyau tringt kt dy . adoi syg cena nih ?



Esok pg2 buta aku dh nk brangkat ke kampung halaman meninggalkan kekasih hati di utara tanah air sendirian di hari lebaran . adeh ayat sastera plak . Sayang ku , please jgn nakal2 msa i takde kayy . You how much i love you ryte . So please promise me that u will not have crush with other girl kayy . Kalau i tw u ada crush dgn girl laen siap u !! Promise that you will always remember me kayy . Text me every moment !! I love you sweetheart . Selamat hari raya maaf zahir dan batin tau sayang . Ayang love sayang so hard kayy . 

 terserlah keTINGGIan aku disitu ==' 

  

and to uolss yang membaca HAPPY HARI RAYA kayy . 

Friday, June 1, 2012

Mempersembahkann ......

Cik Idayu Othman , nih kita nk kenalkan awak dgn 'dia'

Mempersembahkan si gulahati kita , huhuhuhuhu


nii la cik abg kita . huhuhu . nt bila free kita story bnyk2 psl dia k .
kita sayang awok abe , muehehehe

Wednesday, May 16, 2012

OMG !!

lamanya tak update blog nih . dh berabuk rupanyaa . takpa laa .




btw , next post will suprise u dayu othman :)

Friday, April 20, 2012

Ngee~~

bila lha na boley hangout lg . 
best lorh hangout hr tuh .
tgk wrath of titans
gempak ahh ctew tue .
eventhough trang tang tang fiksyen tp mmg best ahh .
tnganga ah lyn ctew tuh .
lps abes tue g mkn at k4 plakk
then tros g tusenn .
ltey mmg ltey tp mmg totally superb ahh
thanks yerr sudi abes kan masa dengan saya wahai brother bear .

hamoii hamoii anak dara nih . kua dri 9 pg 10.30 mlm baru blek uma ekk .

Tuesday, April 3, 2012

I really miss you sweetheart ....

Miss you ... without you everything is more complicated. I miss being with you, our conversations, our jokes, our moments full of love. Without you I'm boring and my life is without color. I can not be the same person without you. Because you are my happiness, my life, my everything ... I can not live without you. Many people talk, give opinions... Some consider that the distance is the enemy of love. They say that love wears away. But this is not true at least for us where love is stronger than distance. Regardless of the time that we are far i never will stop loving you because our love is true and strong and because what i feel for you i never felt before and never will feel. You are my only love. The one. Every day i love you more and more and more and i know that we will pass all tests, all obstacles, all bad times and all bad people and we will be together. And whatever happen i never will leave you and stop love you because it is impossible. I can't see my life without you anymore. My life is you ... my big love. And you are so perfect... so wonderful. You changed my life, you made it full of color with your love. You showed me what is love someone and be loved. You showed me the most beautiful side of life. Now i am seeing and feeling a bad side, be without you. I really miss you so much. I do more and more things and look at the clock and the hours seem months. Sometimes seems that hours stop. I pray for time fly and be with you again but it seems go so slow and it make me cry. Ohh i can't wait for be with you again. Need say that I love you. Need know if you are good. Need send my goodnight kiss. Need your sweet words. Need laught with your jokes. I need you... so much. I love you so, so much


dear sweetheart , please forgive me . i ta boley hidup la u uat i cm nih . tak tenteram hati i tau ta

Saturday, March 17, 2012

begin new life

my new life begin 
my new life begin on 13/03/12 exactly at 3.30 pm
aww luph you lhaa 
really luph you 
wont let you go !! (seriously!!)