CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

me + him

me + him
lovely moment





Followers

Cheritera Chinta Antara Kita Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 26, 2013

Hancur hati aku , snang nya dia buat aku mcm ni . Setiap ayat yg dia kt tu mencucuk2 ja aku asa . Perit sgt . Dia dh berubah . Betul dia kata dia dh berubah . Patot laa . Dh makin tak fikir hati and prasaan aku . Klau sblum ni aku wt prangai cm tu takde lah dia mrh sgt , just dia tak lyn aku then dia kta lantak lahh . Itu je . Skrg ni dh naik suara dgn aku , kata kt aku apa yg aku tak puas hati sgt , smua dia buat smua tak kena kt mta aku . Ye aku ngaku aku slh , tp tak pyh la guna ayat cm tu , nada kasar . Kan ke boleh je ckp elok2 dgn aku . Td bila dia ckp mcm tu cpt2 aku nk ltak fon , aku bg alasan org azan sdgkan org dh azan sblm tu j, aku tak sanggup nk bg dia dgr aku nangis , biar lah aku yg tahan perit sakit hati aku ni . Biarlah aku berdosa tipu dia dri dia dgr aku nangis . Biarlah dia nak marah aku tipu dia pun . Biarlah dia marah aku . Aku sanggup kne marah hari2 asalkan dia tak tinggalkan aku . Aku akan pegang janji aku tuu . Sampai bila bila . Apapun demi kebahagiaan dia . Dia pnah ckp kt aku klau x bahagia dgn dia cri je org lain . Msa tu aku rsa hina sgt . Mcm cinta aku slama ni tak bermakna je utk dia smpai snang2 je dia ckp cm tu . Lps dh mcm2 ktorang lalui bersama takan sebab bnd kcik je aku nk tinggalkan dia . Klau btul aku nk tinggalkan dia , ptotnya dri msa dia abaikan aku msa form 5 dlu aku dh tinggalkan dia , sdgkan aku sggup tggu dia msa tu . Takkan tetiba skrg ni aku nk mengalah , aku dh sparuh perjuangan dh .

0 comments: