CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

me + him

me + him
lovely moment

Followers

Cheritera Chinta Antara Kita Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saia

saia

Friday, October 26, 2012

rasa bersalahh

adoiii , rasa bslah ngt kt husaini .
rasa cm aku dh lbey kt acap je
neyy y aku serba slh nk tima adek acp neyy
aku tkot aku tak leyy fair antra dy n husaini
 tp aku mang still syg adk acp .
cuma dh tak cm dlu lps dy mx break taon lps
hmmm sangat kebingungan
mang la husaini tak pena kta apa
tp aku rsa bslah
adek acp plakk mang ajen cr aku , tak cm husaini
husaini dy kdg2 je cntct aku ,, cm adek acp lakk dy dh bia cntct aku
adek acp mang jnis mnj ngn aku
smua bnd nk crita nk kgsi ngn aku
tak cm husaini
ya allah cian at husaini sb aku abaikn dy kblkngan nii

ayang sayang abang

Ya Allah , smoga kasih kami bertaut sentiasa .

dan kekal hingga akhir hayat

sampai hari ni ,, aku rasa kasih aku untuk dia makin dlm .

mcm2 dh ktowg lalui sma2 .

tiap hari yang aku lalui dengan dia sngt bermakna .

memang aku sendiri dpt rasa yang makin hari aku makin syg dia

makin hari aku makin takot kehilangan dia

aku harap sngt dy phm apa y aku rasaa .

tiap hari aku doa spya hbungan kami terus berkekalan

aku tak dpt byg cmne hdup aku tnpa dy skrang ni





Tuesday, October 23, 2012

kasih sayang rindu cinta

 btl ckp org 
 dlm hbungn ni mang bnyk dugaan 
 mang kne bnyk sbar 
 tak boleyy glojoh2 
 tak boley tburu2 
 kne btolak ansur 
 aku hrp aku ada semua tuu 
 aku hrp aku akn trus kuat hdapi sgla dugaan 




 aku nk sngt blaja kwl prasaan cmburu aku , prasaan sedihh , taching  
 aku nk jd kuat untuk dia 
 aku nk sntiasa kuat n ada dsisi dia slalu  



semoga kasih kami berpanjangan , rasa di hati berkekalan dan hubungan kami penuh dgn mawaddah 

sesungguhnyaa , segala kasih , sayang , rindu dan cinta ku aku serahkan kepadanya 

dengan harapan dia mengerti hati aku dan dia juga rasa seperti yang ku rasa

Monday, October 22, 2012

rindu sangat

hari hari menitik air mata
cuma sebab rindukan dia
rindu sngt
rindu gelak tawa dia
rindu senyum dia
rindu lawak dia
haiiii hati ,, bwk2 bsbr ye .
hrp dia phm prasaan ni :(
ya allah
kuatkan hati ni

feel worthless :(

kdg2 rsa sunyi 
kdg2 rasa worthless

 dulu kalau saket dia amek berat 
dulu kalau sedih dia slalu ada

tp skarang dh lain

skrang dh tak rpt cm dlu
dh jrg msg 
dy slalu moody

tah laa 
sometime feel worthless sngt

td kt skola ikhwan ckp dy ade msg time mgrib smlm 
dy msg dgn sape ??
msa tu aku tak msg dy pun 
infact dy tak eply pun msg msg aku
dy msg sapa ???

aku syg dia
aku hrp sngt hbungn ni kekal
ya allah , kuatkan hatiku 
tabahkan hatiku
sabar hanis sabar

insyaallah peluang still ada
come on 
mak dh kasi restu
tak slh kalau thn lg kn 
saba kayy

rindu sngt
kebahagiaan dulu
tp tuu smua dh blalu
skrg cuma boleh berdoa n trus berdoa hbungan ni kekal

Sunday, October 21, 2012

dugaan tuhan

ya allah , dugaan apa lagi ni
kenapa dy mara aku lg
apa salah aku kali ni 
tadi siang kt skola oke je 
ceria je dy melawakk dgn aku
tapi bila mlm ni dy dh tak ceria 
bila aku kata rindu pun dy wt taktw kt aku
np smua ni jd lps aku dh gtw mak aku psl km 
ya allah , tabahkan hati ku mghadapi dugaan ni ya allahh



abang , maafkan saya kalau saya ada lukakan hati abang . saya takde niat nak luka kan hati abang . saya nak abang tawu saya sayangkan abang . kalau boleh saya tanak kehilangan abang . maafkan segala kesalahan saya ea abang . ampunkan saya . saya tanak hubungan kita tegang mcm ni please

Saturday, October 20, 2012

dia mara aku :(

dia mara aku sebab aku hilang duit lgi
dia kata aku cuai
tapi bukan aku sengaja 
aku ngaku laa mmg slh aku tp
msa tu aku nga cdey + susa aty
phm2 laa
tayahh la mara sngt 
support laa aku sma 
ingt kn nk ngadu at org tsyg 
tgk2 kne mara
alih2 ngadu kt mak sndri smbil nges2 
then mak tny npew nges
'emm cdey duit ilang'
pdhal cdey kne mara
emm
sedih sngt
dh laaa sedih ilang duit 
dia mara pulakk 
lagi sedihh
sampai mlm dy tak eply msg
dh brapa kali dh air mata neyy mleleh
dy tak phm ke
aku neyy tak leyy kne mara
cpt sentap 
kejap je dh nges
ya allahh ,, tabah hanis ye

Monday, October 15, 2012

Best birthdayyy everrrr !!!!!!

yesterday birthday akuuu 
kuaq ngn yg tsyg 
best ngt 
ktowg tgk wyg smlm 
ctew TAKEN 2



ohmyyy ilovemyman
best sgt , dy sudi laa ikt aku p mrata
mlwak sma2 . ya Allah happy sngt . 
Alhamdulillahh thing goes well




my dear hubby,, if u read thiss i really want u to know that i appreciate yr effort damn much .
u did make me happy . u make me feel that im the luckiest girl in the world .
thank you so much . iloveyoubieyy <3 font="font">

Tuesday, October 9, 2012

happiness

kalau dulu aku slalu ctew sdey2 kn
tp skunk alhamdulillah aku semakin bhagia 
dy mkin bg perhatian kt aku blek
terasa dri ni disayangi
alhamdulillah
tp tak sma cm dlu laa
lw dlu dri ni slalu di mnjakn
slalu dibelai n so on
skurang2nya dy cit pnggang tp skunk sume tuu aku je wt kt dy
humm cdeyy tuu mmg ar cdey tp
dy dh nklyn aku cm dlu blek pun dh ckup bsyukur


Monday, October 8, 2012

Trial

actually trial dh abeh lma dh kn just ta on9 je
so takde la any story bout trial
now da boley check result trial at SAPS

last friday i blek dlm 7 o'clock tuu .
smpai ruma tros terpa kt lappy search SAPS
takkan search jea kans ?
sure la check result .
tgk2 tuu tekezut laa coz bnyk pningktan drpd sblm nii 
trus g pggl my dad sruh tgk gakk.
dia pun kta congrats . 
alhamdulillah sngt .
all my usaha berhasil
so here is my result 
my SAPS result . 

lepas check reslut sndri sure la tgk result bf terchinta kn .
tp no doubt laa .
dy terer bnyk dr i .
kalau compare result ktowg mmg bnyk beza laa
ni result dy


ngee bnyk kn beza . 
my dear . u pandai u tw takk . 
u kne aja i kasi pandai jugakk ea


ILOVEYOUDAMNMUCH