CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

me + him

me + him
lovely moment

Followers

Cheritera Chinta Antara Kita Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saia

saia

Monday, February 22, 2016

4 years

wow, its been 4 years. well almost.
makin lama makin masalah timbul
betul ayah kata
dugaan bila bertunang ni pelik2
masing2 jadi cepat nak naik angin
aku pun makin tak sabar

ya allah, jenuh nak sedarkan balik diri ni
dulu masa bercinta kemain indah saja
lately ni masing2 cepat nak marah
especially lepas kes haritu


ayahh, cemna nak kuat ni ayah
kenapa la kak tak dengaq cakap mak ayah
jangan bercinta time belajaq
ni lah jadinya

ayah, kak kuat sebab kak anak ayah :')

selalu aku tahan, jarang lah aku luah cemburu ni

14feb2016
bila aku dah tak mampu tahan, aku luah. bukan cuma luahan dimulut, dimata pun terluah.
dah macam drama melayu aku rasa bila ingt balik. hahaha. bukan apa, cuma nak mempertahankan hak aku. then masa tu jugak dia sedarkan aku, yg dia bukan hak aku lagi. terdiam seketika, yelah, benda tu betul. selama hampir 4 tahun ni, aku yg anggap lebih. ya mmg betul belum official selagi belum sah. tapi biasa lah, aku perempuan. bila dah bagitau ayah pasal bertunang semua, mestilah harapan tinggi.

hanis, kemonn, sedaq diri hanis. hang tu cuma cebisan kecik ja. kalau dia standard fererro rocher, hg cuma standard roka ja, jangan nak perasan sangat. takpa, sayang berhabisan takpa, hg buktikan yg terbaik, selebihnya terpulang kat dia. hati org bukan boleh dipaksa. tambah lagi hati org tu. org tu mmg jenis tak suka dipaksa nis. sedaq sikit semua tu. nis jangan terlalu berharap nis, takut hg yg terluka. yg penting hg jaga diri sudah lah.

curang
lain org lain definisi curang
aku pegang definisi curang is bila hg flirt dgn org lain belakang partner hg
tak kesah la kapel dak dgn org tu, once hg dh flirt tu bagi aku curang

kalau ya pun nak flirt, flirt la dgn org yg tak kenai aku weyy. jgn la dok flirt dgn org yg kenai aku, malu aku wey. nanti org kata aku tak pandai jaga hg. padahal  aku ni beria jaga hati aku wehh. tipu la kalau aku kata takdak org nak flirt dgn aku, ada ja, aku tolak wey. sebab apa, sebab aku nak jaga hati hg. setiap kali aku ws abg agkt aku aku habaq, aku ws ex aku aku habaq. kira baguih aku tak buat benda belakang hg wey. pastu hg ingt habih isu tu aku tak nangis? wey dari form5 dh berkali kali hg buat aku riyau wey. aku ni tiap kali lepas solat doa urusan jodoh kita dipermudahkan. hg sedap2 buat aku mcm ni. sakit wey sakit. hg marah aku berminggu2 ungkit pasai poji tu. padahal benda tu aku tk buat pun, aku tak keluaq pun dgn dia. dan km tak ws private pun, benda tu terang2 kt fb. benda yg semua org nampak, aku tak sorok apa pun. kemain hg marah aku pasai tu, ungkit mcm apa lg haritu. ni bila pasai hg, aku ungkit sikit terus moody. sumpah aku nak sangat mengadu kat ayah aku apa hg buat kt aku weh. ayah aku bela aku dari kecik elok2 bukan nak bagi aku riyau sebab hg. penat weh penat. seminggu riyau. sepbek aku tak kurus ja, kalau aku kurus mesti org ingt aku sakit.