CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

me + him

me + him
lovely moment

Followers

Cheritera Chinta Antara Kita Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saia

saia

Sunday, October 21, 2012

dugaan tuhan

ya allah , dugaan apa lagi ni
kenapa dy mara aku lg
apa salah aku kali ni 
tadi siang kt skola oke je 
ceria je dy melawakk dgn aku
tapi bila mlm ni dy dh tak ceria 
bila aku kata rindu pun dy wt taktw kt aku
np smua ni jd lps aku dh gtw mak aku psl km 
ya allah , tabahkan hati ku mghadapi dugaan ni ya allahh



abang , maafkan saya kalau saya ada lukakan hati abang . saya takde niat nak luka kan hati abang . saya nak abang tawu saya sayangkan abang . kalau boleh saya tanak kehilangan abang . maafkan segala kesalahan saya ea abang . ampunkan saya . saya tanak hubungan kita tegang mcm ni please