CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

me + him

me + him
lovely moment





Followers

Cheritera Chinta Antara Kita Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, October 20, 2012

dia mara aku :(

dia mara aku sebab aku hilang duit lgi
dia kata aku cuai
tapi bukan aku sengaja 
aku ngaku laa mmg slh aku tp
msa tu aku nga cdey + susa aty
phm2 laa
tayahh la mara sngt 
support laa aku sma 
ingt kn nk ngadu at org tsyg 
tgk2 kne mara
alih2 ngadu kt mak sndri smbil nges2 
then mak tny npew nges
'emm cdey duit ilang'
pdhal cdey kne mara
emm
sedih sngt
dh laaa sedih ilang duit 
dia mara pulakk 
lagi sedihh
sampai mlm dy tak eply msg
dh brapa kali dh air mata neyy mleleh
dy tak phm ke
aku neyy tak leyy kne mara
cpt sentap 
kejap je dh nges
ya allahh ,, tabah hanis ye